بی تو اما از تو سرشارم
بی تو در خواب و با تو بیدارم
رنگ چشمانت رنگ دل تنگی
خسته ای از این آدم سنگی
کهربایی تو
من پری در باد
تو همه شعری
من همه فریاد
آخرین بانو
سایه را بشکن
شوق بودن را زنده کن در من
آخرین بانو رنگ رویا باش
بهترین فصل قصه ما باش
از نگاه من
بهترین نامی
خسته از راه بی سر انجامی
آخرین عاشق
آخرین همراه
از شب یلدا پل بزن تا ما
حجم آغوشت وسعت دریاست
بی تو این عاشق قایقی تنهاست
آخرین بانو سایه را بشکن
سایه را بشکن

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ http://want-kiss.blogfa.com

سلام
خسته نباشید کلمه زیبایی نیست چون نمی توانم به تو دستور بدهم پس امیدوارم خسته نشی
وبت زیباست مخصوصا قالبش من که خیلی دوست داشتم سنگین و رنگین بود
مطلبات هم جالب بودن
ممنون از اینکه به من سر زدی
امیدوارم موفق باشی
اینم آیدی من : mahi_pesar_kosh@yahoo.com
بابای دوستت مهسا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد